Wednesday, April 1, 2009

Flybaits - Kenangan Lalu

Puas sudah kau melukakan
Tiada pernah kau meyakinkan
Hati ini yang selalu
Mengharapkan kasih mu

Kau biarkan ku mengalah
Mengemiskan cinta suci
Apa daya hati ini
Telah jatuh dilamun cinta

Mengapa aku diseksa
Apakah tujuan dia
Mungkin kerna tidak pernah
Dikecewakan cinta

Katakan pada diriku
Akukan membalut luka Ooo
Jangan kau simpan dendam mu
Dan aku jadi mangsanya

Aku cinta kepadamu
Hanya itu yang ku tahu
Lupakanlah kenangan pahit
Kita bina hidup baru

Ooo mengapa aku diseksa
Apakah tujuan dia
Mungkin kerna tidak pernah
Dikecewakan cinta

Katakan pada diriku
Akukan membalut luka
Ooo jangan kau simpan dendam mu
Dan aku jadi mangsanya

Aku cinta kepadamu
Hanya itu yang ku tahu
Lupakanlah kenangan pahit
Kita bina hidup baru

No comments:

Post a Comment