Wednesday, April 1, 2009

S.O.S - Kepangkal Impian

Hidup masih berterusan
Mencari ertinya cinta
Yang lahir dari jiwa
Dan pudar dibibir dusta

Dan aku masih terlena
Dalam mimpi tak berwarna
Mengharapkan cahaya tapi fajar
Tak menjelma

Dahagalah hasrat menanti kudrat
Kering layu dalam kalbu
Ternoda harapan terjelma impian
Dalam kasih tanpa rindu
Tersesatlah aku

Di jalan yang berliku dan manjaku
Kerna mencari kasih ku yang satu
Dimanakah cahayamu dimanakah harapanku
Kasih bawalah daku bersamamu
Ke pangkal impianku yang dahulu
Kekasih ku kau yang satu
Cahayamu aku rindu

Dahagalah hasrat menanti kudrat
Kering layu dalam kalbu
Ternoda harapan terjelma impian
Dalam kasih tanpa rindu
Tersesatlah aku

Di jalan yang berliku dan manjaku
Kerna mencari kasih ku yang satu
Dimanakah cahayamu dimanakah harapanku
Kasih bawalah daku bersamamu
Ke pangkal impianku yang dahulu
Kekasih ku kau yang satu
Cahayamu aku rindu

No comments:

Post a Comment