Wednesday, April 1, 2009

SM Salim - Kalau Ku Tahu

Kalau ku tahu hujan tak jadi
Tidaklah aku turun turun ke bendang
Kalau ku tahu hujan tak jadi
Tidaklah aku turun turun ke bendang

Kalau ku tahu orang tak sudi
Tidaklah aku datang meminang
Kalau ku tahu orang tak sudi
Tidaklah aku datang meminang

Dah nasib orang tak sudi

Kalau ku tahu pohon cempaka
Daunnya lebat pohonnya tinggi
Kalau ku tahu pohon cempaka
Daunnya lebat pohonnya tinggi


Kalau ku tahu orang tak suka
Tidaklah aku mengikat janji
Kalau ku tahu orang tak suka
Tidaklah aku mengikat janji

Dah nasib orang tak sudi

Kalau ku tahu pohon berduri
Tidak ku patah si dengan jari
Kalau ku tahu pohon berduri
Tidak ku patah si dengan jari

Kalau ku tahu jadi begini
Biar ku hidup seorang diri
Kalau ku tahu jadi begini
Biar ku hidup seorang diri

Dah nasib orang tak sudi

Kalau ku tahu hujan tak jadi
Tidaklah aku turun turun ke bendang
Kalau ku tahu hujan tak jadi
Tidaklah aku turun turun ke bendang

Kalau ku tahu orang tak sudi
Tidaklah aku datang meminang
Kalau ku tahu orang tak sudi
Tidaklah aku datang meminang

Dah nasib orang tak sudi

No comments:

Post a Comment